Kepada Sesiapa yg Dah Teng0k Blog Ak nie TQ Very Much..Jangan Lupa Leave Ur Comment..Muahhh..Lurve U ALL...Chaiyokkk

Sunday, 3 February 2013

Tuhan Tolong Jaga Dia Untukku

Assalamualaikum wbt...

           Di petang yg sunyi sepi ini bagaikan pokok yang ditiup angin bayu malam tanpa kedengaran desiran daun-daunan tambahan pula hujan turun renyai-renyai mmbuatkan diri aku terasa ingin berkongsi satu cerita pendek yang mana berlaku keatas diriku. Entah bagaimana aku rasakan perasaan aku ada sesuatu yang xkena dimana hati aku macam dihiris sembilu bisa yang masok sampai ke pangkal hati...Kisah nie bermula apabila aku mngenali ssorang yg mana ak mmg tertarik pd sidia..Bila aku fikirkan balik aku mmbuat satu kesalahan yang mana aku tidak boleh mmaafkan diri aku sndri...Aku telah terlanjur menyayangi dia dengan sepenuh aty aku tapi aku dgan sidia hanya sekadar kawan dan xlebih dari tu...Aku sedar apa yang aku tlah buat tapi soal hati ngan perasaan nie sape-sape pon xleh nk tipu...Kdg2 aku ada terasa aty jgak ngn sidia tapi aku buat2 xtaw jew..Aku pon xtaw knapa aku nie terlampau mudah sayang kt ssorang tp pada masa yang sama aku xboley nk tipu diri ak sndri...Tapi apa boley buat mnde da berlaku so teruskan jewla ngan kehidupan aku...Biarlah aku sayang dia dari jaoh walaupaun pedih perit aku sanggup tanggung semua tuh dan biarlah Tuhan pertemukan jodoh yang baek untuk sidia...Bila waktu xmgizinkn aku bersama dgan sidia, maka izinkan lah aku terus menyimpan sidia dlam nurani hatiku...Aku harap apa yang aku buat tu betol dan biarlah sayang aku berlalu pergi tanpa meninggalkan kesan yang mndalam dlam diriku..


Thanks kpd sape2 yang baca blog aku...Peace Yoo,..hihi

10 comments:

  1. org kate nk tackle seseorg tackle parents, tp ingt yg pntg tackle Tuhan ^^

    p/s: Kalau kita xdpt apa kita mahu dari Tuhan, petanda itulah terbaik buat kita ^^

    ReplyDelete
  2. suka kan seseorg itu adalah indah..
    dan jatuh cinta pada sesorg itu satu anugerah..
    jangan menyesali ape yang terjadi...
    good luck :)

    ReplyDelete
  3. sokong kata kusy atas tu...

    follow sini..ke 72..jemput singgah ke blog

    http://umikasum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. its tipikal lah bro ! ;)

    http://areisuaproduction.blogspot.com/

    ;)

    ReplyDelete
  5. kalau ada jodoh, tak kemana punya la.. :)
    http://zafarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ahhh kamu jiwang hehe....btw, semoga awak dpt apa yg awak inginkan... :)

    ReplyDelete
  7. semoga sidia tahu apa yg awk amat menyayangi n mncintai die ye..happy always..may Allah bless u bro..

    ReplyDelete
  8. kalau sayang, selalukan sebut dalam doa.. semoga dia sejahtera selalu... :)

    ReplyDelete
  9. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...