Kepada Sesiapa yg Dah Teng0k Blog Ak nie TQ Very Much..Jangan Lupa Leave Ur Comment..Muahhh..Lurve U ALL...Chaiyokkk

Monday 16 April 2012

Suka Duka Menjadi Student KPTM Kota Bharu (2008-2011)

Hye guys...kali nie ak nk sharing psal SUKA DUKA AKU MENJADI STUDENT KPTM KOTA BHARU...hahaha...walaup0n xdew idea nk sharing but aku still akn share jgak..mklum la kn sbl0m nie aku adew gtaw yg BLOG nie laa tmpat aku nk share mslah kew suka duka kew ape kew...lantak lah 0wg nk kate ape p0n jnji aku bahagia ngn khdupan aku skunk nie...miahahaa...0kea2..jgn wt kec0h..mulakan citer..huhu

Setelah tamat form5 aku smbg wt DIPLOMA kt KPTM Kota Bharu...kalu xslp aku dftar pd blan 7 2008 k0wt..kalu xsalah la tp kalu slah nk wt cm ner lantak la kn..pd saat itulah aku bergelar STUDENT KOLEJ n kos yg aku amek ialah DIPLOMA PENGURUSAN PERNIAGAAN...byk mnde yg aku dpat smasa blaja kt k0lej nie...suka duka perit pedih semua nye adew..huhuhu..tpi yg pntg suka tuh byk la kn...bile da kje skunk nie teringt plak nk smbg blaja blik sbb rndukan semua yg telah aku lalui bersama2 ngn mmber aku...BTW aku upload picca sudah la...kn3...nk taip es0k p0n xhbs..hahaha


Yg nie bkan suh mmber amek pic tpi blaja btol2 nie..hahaha
maklumlakan dkat final exam kne la blaja btol2..jgn malukan mak bapak kite...
Chewwaaahhh ayat 0wg bisness laen kn..hi
hi

Lepas hbis jew klas malam smpat lg snap pic lam kelas..hahaha
s0wg2 kontrol id0ng msing2 tuh..huhuhu

                                    
Time nie msa Kelab DPP wt Kem Solat kt Tok Bali, Kelantan...
Nak naek flying fox nie..hahaha,,mmg kecut pewot k0wt..hihihI
                 
Malam tuh plak stiap kmpulan kne wt persembhan..So, nk xnk terpkse
laa aku ngn mmber2 aku wt prsembhan semata2 nk hiburkan aty yg lara..miahahahaha
Kees0kan nye plak adew Jungle Trekking...Mmg survivor hbs la habaq hang..hahaa
Masuk paya,brenang lautan brapi(MAEN2 JEW NIE),naek bukit mmg gempak hbis laa...hehehe
Yg nie plak mase nk pergi ke UUM Sintok, Kedah...
Mlas nk k0men pnjg2 pic nie s0 k0wg k0men sndri la yerk..hahahaha
                                             
Aktiviti berkayak di UUM Sintok..
Muka s0wg2 tuh plik jew ak tgk duk than pnas semata2 nk tggu turn  maen kayak..
Syok HABISSSSSSSSSSS!!!
                                       
Ape yg pntg FUTSAL kt KPTM KB jgn sesekali tggalkan sbb  akan mmbuatkn anda tdak td0w mlm..miahahaha
Nk wt cmner kn stiap sem ms0k final..hahahaha

Tarikh tuh adew lg.....hahaha..nie final bertemu ngn kos diploma sains...
Mmg sengit laa kate k0..hahahA
                                         
Aktif berftsal minda p0n cergas..kihkihkih
                                   
Lpas ftsal bola sepak jgn tggal..Hebat d0k team DPP bleh g final,,hihihi....
Tournament nie wt kt Stadium Muhammad KE-4...
                                          
YEAHHHHH!!!...Mmg sudah terbukti bleh mnang ..hihihi
LOVE U ALL GUYS....

                        
Aku rase stkat nie la dlu ape yg boley ak share...nk mndi2 solat plak..hehehe...anyway tengs sapew2 yg da bace blog aku...YEAHHHHHHHHHHHHHH!!!

2 comments:

  1. wawawawa...rindu ase time lajor dlu...hukhuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenangan yang indah harus diingati..hehehe..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...